Látásjavítás természetes módszerekkel

Látásjavítás tudati szinten, lazítással, relaxációval, megfelelő táplálkozással

Bates gyakorlatok

1. Tenyerezés

Az ellazulást legkönnyebben úgy érheti el, ha szemét becsukja. Ez általában csökkenti a feszültséget, így a látás pillanatnyi, vagy tartósabb javulása jön létre. A bevillanó éles látás pusztán ezzel a lazító gyakorlattal nagyon hamar elérhető. 

A zárt szemhéjakon keresztül egy kevés fény áthatol, ezért nagyobb mértékű lazulást érhet el, ha ezt is kizárja Helyezze tenyerét zárt szemeire úgy, hogy az ujjak a homloknál keresztezik egymást és a szemgolyókra ne gyakoroljunk nyomást. Ezt a gyakorlatot "tenyerezésnek" nevezzük. Olyan hatásos a feszültség csökkentésében, hogy akár ösztönösen alkalmazhatjuk, és a legtöbb esetben jelentős lazulást, vagyis jobb látást érünk el vele.

Tenyerezzen 5 - 10 percet naponta, amikor csak lehet.

palmingv.gif

2. Pislogjon gyakran 

Álló tárgyak pislogás nélküli bámulása során erőltetés, feszültség jön létre, ami csökkenti a látás élességét.

3. Olvassa a Snellen teszttáblát minden este és reggel

Az iskolás gyerekek és mások rossz látása gyakran azzal is meggyógyítható, hogy ugyanazt a teszttáblát olvasgatják 2 szemmel, aztán külön-külön is. Pusztán ezzel az egyetlen gyakorlattal megelőzhető a rövidlátás (myopia) az iskolás gyerekeknél.

 

snellen.gif



4. Mini betűk

Olvasson 15 cm távolságból nagyon apró betűs szöveget, ha lehet minden este és reggel. Ha nem látja, pásztázza a homályt anélkül, hogy akarná látni a szöveget. Pásztázzon a fehér sorközökön olvasás helyett, az is hasznos.

5. A hosszú inga

 

Álljon olyan 30 cm-es terpeszben, és merőlegesen a szoba egyik falára. Miközben felemeli a bal sarkát a földről, lendüljön a testével - válla, feje és a szemével együtt - jobbra, míg a vállai párhuzamosak nem lesznek a fallal. Most fordítva lengesd a tested balra, közben a bal sarkad visszamegy a földre és a jobb sarkad emeled fel. Váltakozva nézd a jobb és a bal oldali falat, közben mozgasd a fejed és a szemed a vállaid mozgásával. (A testsúlyod mindig arra a lábra helyezkedik, amerre fordulsz.) Amikor ez könnyedén, folyamatosan, megerőltetés nélkül megy és egyáltalán nem figyelünk a mozgó tárgyakra, lassan átérezzük, hogy a hosszú inga oldja az izmokban és az idegrendszerünkben lévő feszültséget.

A tárgyak különbözőképpen mozognak. Azok, amelyek közvetlen előtted vannak, mintha gyorsvonat sebességgel mozognának és homályosak. Nagyon fontos, hogy NE próbálja meg tisztán látni ezeket a mozgó tárgyakat.

Mind a tudatunknak, mind a szemünknek jót tesz - nem számít, mekkora a mentális vagy egyéb stressz -, ha el tudjuk képzelni, hogy miközben  a messzeségben pásztázunk valamin ide-oda , esetleg a fejünk és a testünk is mozog, hogy a dolgok az ellentétes irányba látszanak elmozdulni ugyanolyan nagy ívben, mint ahogy a szem teszi.

 

Ezzel a néhány egyszerű gyakorlattal el lehet kezdeni a gyakorlást. 

 

 





Weblap látogatottság számláló:

Mai: 8
Tegnapi: 114
Heti: 697
Havi: 1 940
Össz.: 442 456

Látogatottság növelés
Oldal: Bates gyakorlatok
Látásjavítás természetes módszerekkel - © 2008 - 2017 - szemtorna.hupont.hu

A HuPont.hu ingyen weblap készítő egyszerű. Weboldalak létrehozására: Ingyen weblap

Adatvédelmi Nyilatkozat

A HuPont.hu ingyen honlap látogatók száma jelen pillanatban:


▲   Itt: szemtorna - Vatera.hu
X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »