Látásjavítás természetes módszerekkel

Látásjavítás tudati szinten, lazítással, relaxációval, megfelelő táplálkozással

Meir Schneider vakon született (szürkehályoggal és zöldhályoggal) és 67 %-os látásteljesítményt ért el öngyógyítás útján.

17 évesen talált rá Dr. Bates látástréningjére, amelynek gyakorlásával óriási látásjavulást ért el.

Később a Bates módszert (tenyerezés, napoztatás, olvasógyakorlatok, vizualizáció) kiegészítette masszírozással, idegrendszerre ható gyakorlatokkal.

A látásgyakorlatok elvégzésével és a helyes nézési szokások kifejlesztésével a rossz látást javítani lehet. A szem romlási folyamata visszafordítható. A stressz, a megerőltetés és egyéb folyamatok káros hatása kiküszöbölhető.

Idegrendszer

Az idegrendszer a test kommunikációs rendszere. Bármi, ami a testben történik, azért megy végbe, mert az idegeken keresztül az információ eljut az agyba és kiindul onnan. Bármi, amit érzünk, tudunk, amit csinálunk, az idegrendszer és a test közötti együttműködés miatt lehetséges.

A szimpatikus idegrendszer főleg a veszélyhelyzetek ellenőrzését végzi, míg a paraszimpatikus az ellazulást és az emésztést.  Az érzelmek és a test között a szimpatikus idegrendszer tartja fenn a kapcsolatot. A szimpatikus idegrendszer a haragra, a félelemre és az idegességre válaszol. A legtöbb állandó vagy visszatérő feszültség a szimpatikus idegrendszer túlműködésében gyökerezik. A stresszmentes időszakban a paraszimpatikus rendszer az aktívabb.

A szimpatikus idegrendszer felgyorsítja a légzést, a paraszimpatikus pedig lelassítja. Ha tudatosan lelassítjuk és elmélyítjük légzésünket, akkor az egész vegetatív idegrendszer megnyugszik.

Amikor a központi idegrendszeren dolgozunk, akkor újraalkotjuk a legősibb forrásból származó funkciókat, amelyek révén élünk és működünk. A járásunk megváltoztatásához nemcsak a lábainkon kell dolgoznunk, hanem azokon az idegeken is, melyek kiszolgálják a lábat.

A legnehezebb azt megváltoztatni, amit gyakran, és szokásszerűen csinálunk. Néha teljesen újat kell megtanítani először. Hisszük, hogy új idegpályákat lehet bejáratni és olyan képességeket a felszínre hozni, amelyek talán minden emberben ott szunnyadnak.

A tanulással és a változásokkal szembeni érzelmi ellenállás legerősebben a látás fejlesztése terén tapasztalható. Itt három dolog segíthet. Az első, hogy megtörjük a régi mintákat és a feladatot teljesen új módon visszük véghez. A második a fizikai ellazulás, mely felkészíti a környezetet a mentális és érzelmi változásra. A harmadik lehetőséggel magán az érzelmi problémán dolgozunk terápia, lelki gyakorlatok és párbeszéd segítségével.

Látás


A szem a testünk különleges része. Olyan szövetekből áll, amelyek azonosak az agy szöveteivel, és sok funkciójában nagyon közeli kapcsolatban áll az aggyal. De kapcsolatban van a test többi részével is az ereken, az idegeken és az izmokon keresztül. Hatással van a test többi részére és azok is hatással vannak rá. A látásproblémákat gyakran bizonyos izomfeszültségek vagy gyengeségek speciális sémái kísérik. Egy rövidlátó ember például feszültséget hordoz a homlokán, az állkapcsában, a nyakán, a vállában, a felsőtestén, a háta közepén és az alsólábszárában is. A felsorolt területek ellazítása gyakran azonnali látásjavulást eredményez. A látásgyakorlatoknak a masszírozással és testlazító gyakorlatokkal való kombinációja sokkal hatékonyabb, mintha csupán a látásgyakorlatokat végeznénk. Jó, ha azokkal az izmokkal kezdjük, melyek a legközelebb vannak a szemhez és a látást közvetlenül befolyásolják. Ezek az arcizmok. Az egész arc masszírozása befolyásolja a szem körüli vérkeringést.

Az emberek általában nehezen tudják beilleszteni a gyakorlatokat a mindennapi életükbe. Ennek több oka van. Az egyik az, hogy a gyakorlatok annyira egyszerűek, hogy sokszor képtelenek az emberek komolyan venni azokat. A másik pedig a látható eredmények után is fennálló kételkedés.

Az érzelmi ellenállás nagy szerepet játszhat abban, hogy igazi elkötelezettséget érezzünk látásunk megjavítása érdekében..... Ezért nagy türelem és felismerés kell ahhoz, hogy ne a szemüveghez nyúljunk a látásgakorlatok helyett.

Fel kell készülnünk a tudat és a szervezet ellenállására. A türelmetlenségre, a kényelmetlenség érzésére gondolunk. Néha egyszerűen unalmas a gyakorlat. Ugyanezzel a jelenséggel találkoznak a meditációval kapcsolatban, amikor az agy ellenzi a bensőnkben való kutatást. Lehet, hogy idegesek, frusztráltak vagy mérgesek leszünk. Éljük meg ezeket ha egy mód van rá, de ne tegyük rosszabbá a dolgokat azzal, hogy elállunk az ellenállásnak. Az a legjobb, ha hagyjuk az érzéseket bekövetkezni és hagyjuk, hogy el is múljanak. Ne engedjük, hogy negatív érzéseink magukkal ragadjanak. Ehelyett koncentráljunk arra amit csinálunk és csináljuk tovább!

Ha van sorstársunk vagy egy csoport, akihez csatlakozhatunk, akkor még gazdagabb tapasztalatokat szerezhetünk.

Nem ajánljuk, hogy rögtön eldobja szemüvegét. Jobb, ha szemüveget használunk az olyan tevékenységekhez, amelyek megkövetelik az éleslátást. Egy hónap gyakorlat után észre fogjuk venni, hogy megnőtt a szemüveg nélküli látásunk ereje és a szemész kevésbé erős szemüveget fog felírni.

Csak akkor károsodik és gyengül a látás, ha természetellenesen használjuk szemünket. A szem természetes funkciói a folyamatos változást jelentik. A közelről távolra fókuszálást, a központi és a perifériás mező használatát, és különösen a pontról-pontra való folyamatos mozgást értjük ezalatt. Ezzel a pásztázó mozgással elkerüljük az érdektelen bámulást.

Meir Schneider: Az öngyógyítás kézikönyve





Weblap látogatottság számláló:

Mai: 82
Tegnapi: 42
Heti: 268
Havi: 2 183
Össz.: 428 660

Látogatottság növelés
Oldal: Meir Schneider
Látásjavítás természetes módszerekkel - © 2008 - 2017 - szemtorna.hupont.hu

A HuPont.hu ingyen weblap készítő egyszerű. Weboldalak létrehozására: Ingyen weblap

Adatvédelmi Nyilatkozat

A HuPont.hu ingyen honlap látogatók száma jelen pillanatban:


▲   Itt: szürkehályog szemtorna - Vatera.hu
X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »